خوشبختانه کشور در ادبیاتِ برخورد با دنیاى زورگوى مستکبر و غربى هم پیشرفتهاى خوبى داشته است. امروز مسئولین کشور ما در پشت میز مذاکرات گوناگون، در تریبونهاى گوناگون، وقتى حرف میزنند، حرفهاى پخته، جامع، جالب و درست زده میشود. یکى از بخشهاى درگیرى و میدانها و عرصه‌هاى پیکار، عرصه‌ى حرف‌زدن‌هاى بین‌المللى است. اغلب رسانه‌هاى اروپائى، رسانه‌هاى صهیونیستى است؛ این را شاید بدانید، و بدانید. اغلب این رسانه‌هائى که اسمشان را در دنیا میشنویم، سرمایه‌داران صهیونیست از سالها پیش به فکر بودند، این رسانه‌ها را در اختیار گرفتند؛ خبرسازى میکنند، جهت‌سازى میکنند. خود همین رسانه‌ها به سیاستمدارها هم تلقین میکنند که چه بگویند. مسئله‌ى مهم این است. حالا سیاستمداران غربى هرچه خودشان خباثت و ملعنت دارند، به جاى خود؛ این خبرسازى‌ها را هم به آنها تلقین میکنند. یکى از حرفهاى رائج این است: ما بر ایران فشار وارد مى‌آوریم تا ایران به پاى میز مذاکره برگردد. کدام میز مذاکره؟ کِى ایران مذاکرات در مورد مسائل گوناگون جهانى را، از جمله مسئله‌ى هسته‌اى را ترک کرده بوده که حالا برگردد؟! این یک تقلب و خدعه‌ى تبلیغاتى است. ما تلاش میکنیم که ایران به میز مذاکره برگردد! این، خدعه و تقلب تبلیغاتى است. همین را در دنیا هى تکرار میکنند، هى میگویند، هى میگویند. این تعبیرات اینقدر تکرار میشود که به نظرم خود سیاستمداران غربى هم باورشان مى‌آید که واقعیت این است؛ در حالى که آن کسى که این شکل را، این جمله‌بندى را، این فرمول مطلب را اختراع میکند، مقصود دیگرى دارد. او از ایران نمیخواهد که به میز مذاکره برگردد؛ او میخواهد ایران هنگام مذاکره، در مقابل زورگوئى‌هاى غربى تسلیم شود. خب، جواب از طرف ایران این است که نخیر؛ شماها کوچکتر از آن هستید که بتوانید یک ملت انقلابىِ مبارزِ بصیرِ آگاه را در مقابل خواسته‌ها و مطامعِ خودتان به زانو دربیاورید. مشکل زورگوهاى سیاسى غرب این نیست که ایران بر سر قضیه‌ى هسته‌اى یا قضایاى دیگر مذاکره نمیکند؛ نه، مشکل آنها این است که ایران زیر بار حرف آنها نمیرود. و البته این مشکل باقى خواهد ماند؛ معلوم است.

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان استان خراسان شمالی  ۹۱/۷/۲۵

 

 

 

 

بررسى چگونگى پیدایش فرقه ضاله وهابیت و مبانى فکرى آن

وهابیت مسلکی است که در سال ۱۱۴۳ هجری قمری در شبه جزیره‌ی عرب بوجود آمده است و در بسیاری از اصول عقاید و احکام شرعی با مذاهب دیگر تفاوت دارد. پیروان این مسلک را «وهابی» گویند.

وهابیها خود را مسلمانان حقیقی و دیگر مسلمانان را منحرف و مشرک می‌دانند، و به آنان به دیده‌ی حقارت می‌نگرند. فرقه وهابیت از شیوه‌ی زور و سنگدلی و قساوت در تحمیل افکار غیرمنطقی خود بر مسلمانان، استفاده می‌کند. این مسلک به خاطر نسبتش به «محمد بن عبدالوهاب تمیمی» که اولین‌بار افکار و اندیشه‌های این فرقه را ساخته و ترویج نموده «وهابیت» نامبرده می‌شود. محمدبن عبدالوهاب بعضی از عقاید خود را از ابن تیمیه گرفته است، از آنجا که وی تحت تأثیر این عقاید بوده وزارت مستعمرات انگلیس سینه‌ی او را برای پاشیدن بذر مکتب جدید مساعد و زمینه را آماده یافته و به همین جهت روی این مرد سرمایه‌گذاری کرده است. ....



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, :: 21:46 ::  نويسنده : سجاد جاودانیان

دانلود فایل pdf

حجم:183 KB

یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, :: 21:25 ::  نويسنده : سجاد جاودانیان

دانلود فایل pdf

حجم:279 KB

یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, :: 21:22 ::  نويسنده : سجاد جاودانیان

متن فوق مربوط به مصاحبه حجه الاسلام مهدوی از سخرانان هیئت پیرامون آسیب شناسی مداحی می باشد که در سایت شمسه درج شده است .

                      

سوال) چند وقتي است بحث مداحي و عزاداري و آفت‌هاي آن خيلي مطرح مي‌شود، تا جايي كه رهبر انقلاب هم در اين باره در جمع مداحان صحبت نمودند، اهميت و حساسيت اين موضوع به چه دليل است؟

* هميشه شيطان و ايادي آن به سراغ جاهايي مي‌روند كه پر اثر است، سراغ جاهاي كم اثر و يا بي‌اثر نمي‌روند. امام مي‌فرمايند هرچه داريم از محرم و صفر داريم، امروز دارايي اصلي ما نه انرژي هسته‌ايست و نه سلولهاي بنيادي،‌ بلكه دلدادگي جامعه و جوانان ما به اهل‌بيت است، مطمئن باشيد همانگونه كه دشمن براي گرفتن تكنولوژي هسته‌اي از دست ما نقشه مي‌كشد، صدها برابر براي اصلي‌ترين دارايي ما برنامه‌ريزي مي‌كند...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, :: 11:25 ::  نويسنده : سجاد جاودانیان
چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, :: 18:5 ::  نويسنده : سجاد جاودانیان

شیطان پرستی          وهابیت          بهائیت         رسانه ها

چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:بنر,بنر حدیث,حدیث, :: 17:42 ::  نويسنده : سجاد جاودانیان

دانلود

با کیفیت بالا

سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 17:36 ::  نويسنده : سجاد جاودانیان
یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, :: 10:6 ::  نويسنده : سجاد جاودانیان

درباره وبلاگ

"""" به نام خداوند خوبی ها """" این وبلاگ توسط عده ای از جوانان شهرستان امیدیه و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در مورد اهمیت فعالیت در فضای مجازی و با هدف بحث و تبادل نظر و مقابله با فرقه ها و انحرافات موجود , به وجود آمده است. امیدواریم شیعیان و عاشقان اهل بیت ما را در این راه یاری فرمایند.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گروه فرهنگی بصائر و آدرس basaaer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 210
بازدید کل : 32462
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم

السلام علیکم یا اهل بیت النبوه: یا حسین